Instagram

Tuesday, August 24, 2010

mood tak senang

ku sangkakan jumaat ni penang semua nya cuti.. rupa2 nya kilang di mana aku mencari rezeki ini tak cuti la pulak.. :( sedih laaaa.. penat jer suruh en suami ambik cuti jumaat sebab nak balik jengka.. tengok2 tak cuti pulak.. jadi nyer terpaksa lah memendekkan sehari tempoh percutian di jengka.. aku tak boleh nak ambik cuti lagi sebab nya cuti aku tinggal hanya sedikit.. nanti tak raya lak aku.. :(( sedih berganda-ganda laaaa...

tabahkan hati.. moga dipermudahkan urusan kami.. insyaAllah..

keja banyak.. harus disambung dan diberi perhatian..

(rasa macam nak duduk rumah goyang kaki, layan facebook, layan blog, layan apa2 saja yang aku suka.. tapi duit mencurah2 masuk setiap hari.. bila nak kaya macam tu yer... :D)



4 comments:

azieazah said...

Heheeh kahwin dgn jutawan pun lum tentu leh duduk goyang kaki camtuh...


Selamat bercuti.

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. said...

makanye...tak jadi la akak nan abg awie dtg ke teratak kami?

nuruleyda said...

haah... memang tmpt kita cari rezeki tak observe Nuzul Quran as PH. kesian kan? husband kite cuti, tp kite tak cuti plak. haiskk... tak syok btul.








~coffeeaddicts~

Aizura said...

kak azie -> sbb tu lah nama nyer angan2 jer.. sukar menjadi realiti.. hihi

ain -> nmpk nyer begitu laaaa.. sob sob..

aida -> penat jer beria awal2.. igtkan cuti.. rupa2 nya tidak.. mengapa.. mengapa?? sedih..