Sunday, August 15, 2010

Good Luck to En Suami

hari ni en suami ku menghadapi final exam utk sem 1.. 3 paper jer.. so, 3 hari berturut2 lah exam nyer.. hari ni, esok & lusa.. hope he's doing so well.. aku lak yg risau.. en suami relax jer.. heheheh.. selepas berakhirnya exam ni, maka berakhirlah sem 1 dan en suami akan melangkah ke sem 2 lak.. no cuti-cuti ya.. sian dia.. :)

masa ni dia tengah merehatkan kepala otak daripada membaca.. main pool dulu ehhh... 


hari2 dia study dan aku seboleh mungkin sentiasa menemani dia study.. sambil2 melayan blog, fb dan sebagai nyaa.. heheh.. main games pun yer jugak.. but, make sure sound kena mute lah.. nanti org study tergangggu.. :D..

meh nk tunjuk kat korg rupa paras bilik study ktorg.. aku pun menenggek sekali dalam bilik study en suami ku.. heheh

yg putih tu meja en suami ku.. yg coklat tu meja aku lerr.. tak leh duduk mengadap yer.. nanti tak jd keja.. hehehe..

workstation en suami bila dia nk menggunakan internet, buat assignment dan yg sewaktu dengan nyaa.. sepah nyerrr.. ish ish.. 



close up sket.. meja en suami yang mengadap tingkap.. siang hari cahaya matahari masuk agak direct lah..



ni lak meja aku.. ada laptop sebijik jer di situ.. di sini lah tempat aku menghabiskan masa melayan internet.. hehehe..



itu lah saja yg nak di show off kan.. hahahah.. sajer nk wat entry ada gmbr.. dh lama tak letak entry bergmbr ni.. huhu..

nak kuar g pos ofis jap.. see yaa..

No comments: