Monday, November 29, 2010

Hari isnin.. bermula nya minggu baru

Selamat hari isnin buat semua.. walaupun dah pukul 10 lebih kan..
semua dah breakfast ker ? aku dah makan roti tuna tadi.. beli kat cafe..
tapi tak sedap.. tak sesedap cheese bun yg selalu aku beli tu.. hihi..

Hari ni agak mengantuk la masa drive pagi tadi..
jalan jem sket.. sampai ofis pun lambat sket.. sbb kuar umah pun terlambat jgk..
tapi tak lah lambat sangat pun.. 15 minit lewat jer.. hihi..
sib baik bos tengah bercuti panjang..
sekali, teammate aku pun takder jugak..
nampaknya hari ni aku sorang2 la yg wujud dalam team aku..
sorang on leave, sorang mc.. huhu..

Malam tadi ktorg sampai kulim hampir pukul 12 tgh malam..
sebelum tu pegi dinner bersama family terchenta di Restoran Pokok Buluh, Spg 4, Perlis..
ada orang bermurah hati belanja kami sefamily yg kuat makan ni.. hahha..
sapa eh orang itu ? en suami terchenta la.. Alhamdulillah..
terima kasih yer en suami ku.. semoga bertambah murah rezeki abg nanti... J

Pukul 9.40 mlm, baru lah ktorg gerak balik ke kulim..
setelah kenyang perut diisi dengan western food.. J yummyyy...

Actually, ini adalah kunjungan kali ke2 kami ke Restoran Pokok Buluh..
masa 1st time pegi dulu, aku yg belanja..
knowing my family.. ayah & adik lelaki aku tu.. mmg lah kuat makan.. hahaha
ayah aku lak penggemar kambing..
lamb chop la.. apa lagi.. memang puas hati sangat la ayah aku dapat makan lamb chop kat situ..
masa 1st time pegi tu, sepinggan lamb chop tu memang lah sangat banyak..
memang sangat puas hati la makan.. ayah aku sangat suka..
tapi 2nd time pegi ni.. macam sedikit kurang kuantiti nya..
jadi nya, malam tadi ayah aku siap makan lamb chop & chicken chop... same goes to adik aku..
ish ish.. mereka ni makan.. huhu...
Tapi pada aku, harga dia berpatutan.. tak mahal sangat..

Apa lagi nak cerita eh!!

Sabtu lepas adalah birthday anak buah aku yg bernama Izzati..
cukup 5 tahun dah budak tu..
perangai adalah sangat bertambah..
nanti aku update gambar masa dia nak potong kek..
kek tu aku beli.. kecik jer..
takde celebrate apa2 pun.. sajer2 jer beli kek utk dia..

Apa lagi yer...

Nanti lah aku buat entry bergambar pulak..
plain jer blog aku ni takder gambar-gambar kan..
nanti korang bosan.. heheheh..

== entry caca marba jer ni.. jangan bosan OK!! ==


 


 

No comments: