Wednesday, November 10, 2010

Sakit perut seharian

Mula dari semalam, aku minum Boh Green Tea sebanyak 1.3 liter dalam tempoh seharian di ofis.. malam tadi, aku rasa perut aku cam berangin jer.. pastu, ter'ken' jer..

Hari ni pulak, mula dari pagi tadi.. masa tengah drive.. perut aku sakit..

Sampai jer di ofis, on lappy.. terus masuk ke tandas.. memerut la jawab nyerr.. memerut yg cherry berry ok!!

Sampai lah ke saat ini, aku masih lagi berulang memerut.. hari ni aku minum lagi Boh Green Tea..

Banyak khasiat kan Green Tea ni.. aku ada baca kat internet..

Jadi, daripada aku minum air suam jer.. apa kata aku perisakan dengan Green Tea, no sugar yerr..

Adakah disebabkan aku minum Green Tea tu, perut aku asyik nak memerut jer.. takder la sakit sebenarnyer, cuma rasa nk membuang jer..

Hi hi hi.. sorry la eh.. tiba2 jer kuar citer sakit perut..


 

p/s: update dr ofis, menggunakan Ms Word 2010.. (aku di ofis baru yer.. kalo sapa2 kepochi nk tau.. plz private msg aku yer.. aku xmo citer public.. :P)

2 comments:

Unknown said...

tu diaaa..

Aku lak yg rasa segan..

Aizura said...

lain kali baca sebelah mata jer.. :P