Tuesday, November 30, 2010

Mengantuk vs Selesema

Keadaan kurang sihat menghantui diri..
last week en suami diserang selesema, 2 3 hari gak la nak baik..
start awal pagi tadi.. bih kurang kol 1 pagi.. aku rasa tekak perit sangat..
pangkal lubang hidung yg hampir dengan tekak dah mula rasa pedih2..
memang petanda nak selesema jer..
nasib baik lak takder tanda nak demam..
tapi aku rasa sangat tak larat.. lengoh2 badan..
rasa nak pegi tido & baring jer..

Rasa nya, kejap lagi waktu rehat.. aku nak g surau jer.. nak tido jap..
sangat mengantuk, sampaikan boleh terlelap jer skrg ni..
sambil menaip ni pun ada perasaan yang nak terlelap..
aku nampak katil, bantal & bantal peluk ku di rumah..
best nyer kalo dapat tido ni.. mau nyer sampai ke petang aku tido tak bangun2..

Tadi ada fire drill kt ofis aku ni..
dalam kol 10 pagi.. panas kat luar tadi tu, melegakan sekejap mengantuk ku..
lebih kurang 10 minit la semua org kena beratur kat parking lot..
ramai jugak lah manusia yg membanjiri parking lot.. ramai rupanya staff2 kat sini.. hihi..

Ish.. sgt mengantuk...

Tak tertahan.. dah berapa kali terlelap masa menaip entry ni..

Cukup2 lah aku merapu di sini, nnt jd cerita lain pulak.. cam org khayal jer... L


 


 

No comments: