Tuesday, November 23, 2010

nak update tapi tak sempat.. :(


Ramai jugak yang datang menjenguk ke blog aku ni yer.. wpun x berupdate..
maaf ler banyak2.. sekarang ni tak sempat nak berupdate..
sejak mula bekerja di tempat baru ni.. masa agak terhad..
seminggu pas mula kerja.. weekend, balik perlis..
ambik beras pulut & beras nasik yg ayah aku nak kirim kt mertua aku..
pastu, balik ke jengka.. raya haji pulak.. smpi lah ke weekend yg lepas..

Weekend akan datang ni pun dah plan nak blk perlis lagi..
sebab mertua aku kirimkan daging korban untuk parent aku lak..
jadi org tengah la ktorg ni..
fyi, daging2 tu telah dibekukan masa kt jengka..
ktorg isi dalam kotak polistrin masa bwk blk ke kulim..
smpi kulim, daging tu masih lg beku.. terus masuk dlm peti sejuk beku di rumah ku pulak..
insyaAllah weekend ni smpi lah daging2 itu ke rumah parent ku di perlis lak..
Jauh betul perjalanan daging itu yer.. hihihi..

Aku nak update psl cerita raya haji di jengka..
gmbr2 semua ada dlm camera.. nanti malam ni kalo sempat aku update..
tu pun kalo sempat laa..
selalu nyer kemalasan melanda.. sebab nyer dok sibuk dgn hal blogwalking.. hihi
see.. wpun aku x update blog aku, tp aku tetap blogwalk ok.. hihi..

Kt tmpt baru ni, gmail tak leh bukak, yahoomail pun tak leh..
tapi FB leh pulak bukak, Cuma x leh chatting jer..
tp bagus jugak laa.. xde lah aku nak asyik layan chatting jer nanti.. (nanti aku lalai.. :P)
kalo korg nk chat ngan aku, malam2 eh.. aku online kt umah.. :D

Ok lah korg, aku nak sambung keje lak..
tiba2 jer tadi rasa nak post new entry..
otak tiba2 rasa cam pening2 mengantuk tadi..
so, berenti jap tgk coding yg pelbagai warna tu..
layan blog jap.. hehe..

See u later.. tunggu kan entry terbaru aku nnt.. citer psl raya haji pulak.. J




 

No comments: