Instagram

Thursday, February 24, 2011

24-02-2011

hari ni adalah .. Happy Birthday untuk En Suami Terchenta..
sayang en suami ku sangat-sangat..

berganjak lagi usia..
masih belum mendapat peluang untuk merasai nikmat menjadi seorang bapa..
penyayang semestinya.. :)

walaupun begitu, kami bahagia..
bahagia dengan kehidupan kami..
bahagia dengan apa yg kami ada..
serba sederhana.. kami selesa..


ini lah dia kekasih hati saya... 
bersama hadiah birthday nya dari ku.. :)
tak plan pun nak bagi dia hadiah.. tiba2 jer leh dapat hadiah..
macamana tu??
(nanti ku ceritakan di entry yg lain)

semoga Abg akan terus berbahagia bersama Ayg..
I will love u till the end..
walau apa pun terjadi, kita tetap bersama selamanya..
walau pun pelbagai dugaan yang kita hadapi, hanya kita yang tahu..
hanya kita yang menempuhinya.. Alhamdulillah..
sesungguhnya Abg adalah satu-satunya suami terbaik untuk Ayg..
terima kasih kerana menjadi suami yang menyayangi Ayg sepenuh hati..

Selamat Hari Lahir yang ke 33.. (alamak.. ter'post' kat sini lak.. hihi)


No comments: