Wednesday, December 01, 2010

Harga minyak RON97 naik


Aku dengar kat berita radio HotFM pagi ni..
harga minyak RON97 naik 15sen.. menjadikan harganya sekarang adalah RM2.30..
wow wee... tinggi gak tu..
keta aku & en suami memang ktorang isikan dengan minyak RON97..
terpaksalah menerima hakikat.. dah ikut harga minyak dunia kan..

Masa RON95 diperkenalkan, ktorg penah guna..
tapi feeling adalah lain..
aku rasa cam keta kurang pick up kalo pakai 95..
sebab tu lah ktorg maintain guna 97 jer..

Korang macamana ?
guna 95 ker 97..

Agak geram sebab petang semalam aku nak isi minyak kt Mobil..
sekali tulis kat semua pump 97, ROSAK!!..
patut la rosak, rupa nya harga nak naik..
bijak betul la tokey stesen minyak tu... benci betul aku..

Dah.. dah.. Jom mula wat keja!!

== hari ni aku kurang sihat.. actually dari semalam lagi dah macam ni..
== syndrom selesema mula terasa..
== badan rasa lenguh2..
== ingat nak ambik MC.. tapi malas lah..
== kalo tak larat sangat, nanti aku pegi je klinik kt bawah ni..


~~ en suami call bgtau dia tengah q kat McD drive thru yg baru dibukak hari ni kat betul2 depan simpang jalan nak masuk kawan perumahan ktorg.. best nyer dia bersarapan McD yer.. mesti ambik Big Breakfast tu.. :P

No comments: