Saturday, June 21, 2008

kesinambungan kisah si ikan sepat

adesss.. lama betul aku peram citer ni.. actually, citer ni happen on last weekend.. tapi x sempat nk blog.. bila nak blog, aku lak xde mood nk bercerita.. ye la, last week mmg minggu xde mood aku.. mood aku kurang stabil.. keja nak marah orang jer.. so, this morning nak start my new good mood lah.. huhu..

sebenarnya nk story psl ikan sepat aku yg boncit tu.. ingat kan.. ceritanya bermula begini.. chewaaahhh.. pagi sabtu last week ktorg nk kuar dari umah.. nak g baiki keta.. n memulakan segala aktiviti weekend.. sekali hubby terpandang la akuarium chomel ktorg ni.. pastu, hubby panggil aku.. suruh tgk apa yg berlaku.. u alls tau x apa yg terjadi.. ikan sepat ku yg boncit tu.. dh meninggalkan kami buat selama2 nya.. dia dh mati.. sob.. sob.. sob..

aku ni kan sedih sgt tgk ikan sepat ni dh x bernyawa kt tangan hubby aku ni..


tp kan hubby aku ni sgt curious nk tau apa isi perut ikan ni.. sanggup dia belah perut ikan ni nk tgk apa kt dlm perut ikan ni.. aku cam x smpi ati laa.. hubby ckp btul la telur ikan.. ye ke? ntah la.. apa2 pun ikan sepat ni dh xde.. sedih betul..


punah harapan aku nk tengok anak2 ikan.. tgk2 ikan sepat aku dah mati.. so, skrg dlm akuarium ada sekor jer ikan sepat.. nk kena tambah la ikan sepat baru..

No comments: