Saturday, June 21, 2008

training @ ofis

semalam aku & semua staff kt ofis ada training psl our company's new product.. we will use this product for our next incoming project.. this will help us to speed up our development time.. what a brilliant idea from my big boss.. clap to u boss.. (ecewah.. ber'omputih' la pulak)

yg penat nya training start dh lewat.. dh dkt2 time nk blk keja dh.. so, apa lg.. kena la stay back smpi mlm.. but, we all mmg dh biasa dh kena stay back ni.. tmbh2 lg kalo time nk dateline.. berkampung laa...

luckily ari ni, hubby guna keta g putrajaya.. so, pg2 lg dia antar aku g opis.. ptg dia dtg ambik aku.. n kena tunggu aku abihkan training dulu.. minum petang & mkn mlm provided by company.. perut kenyang senang hati..
sib baik cik abg aku tu the very sporting tau.. mmg dh sgt biasa dh dia ngan opis aku ni.. siap pas maghrib dia g layan mata lak kt surau.. huhu..

ni lah keje cik abg aku kalo lepak kt opis aku ni.. melayan movie aa.. ni dia dok meniarap btul2 tepi kerusi aku.. sib baik la opis ktorg ni carpet nya.. insyaAllah bersih.. sbb ktorg dlm opis mmg bkk kasut.. so, no worries..



training abih kol 11++ mlm gitu.. pastu, pas discussion jap ngan big boss.. big boss ajak g mamak lak.. dia banjer supper.. huhu.. pas tu blk aa.. ngantuk giler.. otak dh penat.. ;)

No comments: