Friday, June 13, 2008

kurang bagus

hari ni mood aku kurang bagus.. sentap dr last nite x abih lg.. wpun org tu wat x tau jer.. apa aku peduli.. janji aku kena layan mood aku ni.. :) aku kena pujuk mood aku bg baik balik.. tp take time la kan.. bukan nya senang mood aku ni nk ok.. maybe dia cuba nk pujuk.. tp dia x pandai.. dia masih mcm dulu.. aku akui.. aku x kisah pun.. sbb selalu nya aku mmg mcm ni.. kalo aku rasa nk baik.. aku leh baik sendiri jer.. x pyh nk pujuk2 rayu2.. dan aku tau dia mmg mcm tu..

meh korg layan video ikan2 aku kt akuarium..


tgk la betapa excited nya ikan2 ni bila waktu mkn..


utk pengetahuan korg.. ktorg ada letakkan food timer utk ikan2 ni.. so, kalo we all x blk berhari2 pun ikan2 ni xkan kebuluran.. mkn x penah miss.. so, ikan2 yg we all bela sumer nye montel2.. tmbh2 lg ikan emas yg kaler itam tu.. dulu beli kecik je.. skrg sgt besar dh.. risau je kalo bertambah2 besar.. nnt x muat akuarium chomel ku..

No comments: