Instagram

Sunday, June 15, 2008

penyidai

hari ni ktorg xde wat apa sgt.. tghari kuar umah g mkn kt restoran Sri TTDI kt TTDI Jaya.. our fav restoran for weekend lunch.. ari ni sbb g awal.. dpt la mkn siput sedut.. layan sehhh.. slurrppp.. ntah apa yg ktorg mkn.. it's cost RM25.. harga barang dh makin naik.. harus lah menerima kenyataan.. pas ni kena lah lebih rajin memasak di rumah jer..

lps setel our lunch, teruskan perjalanan ke subang jaya.. mencari kedai yg menjual brg2 dapur & bilik air.. dpt iklan kedai ni dr harian metro.. tujuan nya nk beli penyidai.. dh lama idam kan.. tgk iklan tu siap ada promotion lg kan.. murah lak tu.. sbb tu la ktorg g..

ni la yg ktorg beli.. pjgnya 6 1/2 kaki.. harga RM88.. mmg ok sgt la harga nya.. tp x menampung utk heavy duty la.. it's ok.. aku kan rajin membasuh baju.. seminggu 2 kali gitu.. insyaAllah ok laa..


cik abg i tgh menebuk dinding kt luar rumah.. nk pasangkan penyidai ni..


lps jer abih psg.. nk psgkan rod nya yg 3 btg tu.. 2 btg ok.. 1 btg tu.. besar sgt lak.. x leh masuk.. penat ktorg ketuk2.. x leh gk.. so, aku ckp kt hubby weekend ni lah g blk kedai tu.. mintak tukar rod tu.. naper x leh masuk.. tension betul aku.. so, terpaksa letak jer la rod tu.. sbb dh x leh nk masuk.. so, beginilah jadi nya..

1 comment:

azieazah said...

Waaahhhh sungguh praktikal untuk umah yg tak da ruang laman yang luas...

orait ler tu... I like the shining of the rod.. silauuuu... hehehehe