Monday, June 30, 2008

Thai Express

hari ni lepas jer aku balik dari meeting.. lebih kurang kol 2++ ptg.. aku terus blk umah.. sian cik abg aku ada kt umah.. dia mc ari ni... kena chery berry laa.. huhu.. sian.. by the time aku blk tu dia dh ok dh.. so, aper lg kan.. cik abg aku dh masuk gaji.. harus la bercabang tanduk aku nk ajak dia g jln2, mkn2, soping2 sket.. heheheh.. aku sgt sukaaa.. tp nyer aku nyer gaji lak x masuk2 lg.. pelik btul padahal bdk2 opis aku dh masuk gaji jumaat lps dh.. cek punye cek.. rupa2nyer cimb la punya psl ni.. sistem clear cheque diorg ada problem lak last week.. so, byk gk la cheque org lain yg senasib ngan aku.. pdhal Finance aku dh bank in awal dh.. sepatutnya by jumaat dh clear.. so, setel jer aku wat report kt customer service CIMB.. aku pun ajak ler cik abg aku kuar g the curve.. ada tujuan ni.. heheheh... nnt tgk next entry ok.. huhu

lapar sehhh.. x lunch lg.. so, ktorg pun xtau la nk mkn kt ner kan.. aku pun decide ajak g mkn kt Thai Express.. saje la nk mencuba.. 1st time la ni..

lama gk la aku terpk nk mkn ape yer... nama pelik2 btul.. huhu.. disbbkan aku sgt lapar kan.. then, aku end up dgn mengorder pineapple fried rice with seafood.. cik abg ai pulak order glass noodle tomyam.. glass noodle is suhun.. cik abg ai mmg peminat suhun..

cik abg ai tersengih2 setelah cherry berry nyer dh ok.. :)

tak ramai org sgt pun kt restoran ni.. kenapa yer.. ?? aku dh tau jwpn nyaa...
bosan2 tgh tunggu order smpi kan..

seperti biasa... my feveret drink.. ice lemon tea..

ni la aku nyer order..

ni lak yg cik abg ai order..

cik abg ai minum hot coffee... rasa mknn ni quite ok & sedap.. tp kan.. 1 yg aku kurg puas hati.. harga nya sgt mahal & x berbaloi dengan food yg dia serve.. aku nyer nasik goreng tu.. cost me about RM13-14.. cik abg ai punyer tomyam pun harga lebih kurang gk laa... pas dh setel mkn.. bil pun smpi.. it cost us.. RM42++... mmm.. sungguh x berbaloi.. patut la x ramai org sgt.. tmbh2 lg cwgn yg baru bkk kt area umah aku tu... aku tgk kosong jer kan.. bg aku food dia biasa jer.. tp harga dia agak x reasonable laa... baik la aku g mkn kt kedai tomyam biasa jer.. i will get same taste n freshness.. mmmmm... cik abg ai ckp.. xper laa.. x pyh menyesal.. at least, kita dh penah merasa mkn kt sini wpun x puas hati.. huhu..

No comments: