Wednesday, March 24, 2010

aku MC & TM Blockbuster Deal

hari ni aku MC yer kawan2.. ini adalah disebabkan pagi tadi.. lepas dah siap mandi, dah solat subuh.. perut aku rasa kembung semacam jer.. sakit yang tak nak membuang tu.. adess, tak sedap la rasa.. tambah pulak kepala pun ada sikit sakit2 gitu.. so, aku decide nak ambik MC jer ari ni.. sebab pikir2 pun keja tak lah heavy sangat kat ofis.. dah siap semalam, dan nak buat code review by esok petang.. insyaAllah pagi esok boleh cover for testing..

pastu, aku terus sambung tido sampailah pukul 11.. puas makcik.. takde orang ganggu.. cik abg g keja pun aku kiss kiss dari atas katil jer.. tak de antar sampai gate pun.. kata sakit kan.. harus melepek di atas katil sahaja..

kol 1 cam tu aku kuar g la nak g klinik.. sekali tutup lak 1 klinik panel yg aku biasa pegi tu.. kol 2.30 baru bukak.. pastu, check list klinik panel yg ada kat kulim ni.. dia bukak tghari.. so, terus aku nak g situ lah.. kebetulan on d way nak p klinik lg 1 tu.. terlalu lak kat depan TM Point.. dah lama dok pikir pasal TM Blockbuster Deal ni.. pakej harganya sama.. tp yg menarik minat aku adalah call dr TM Homeline ke TM Homeline adalah free.. so, sangat suka la macam tu.. boleh call mak aku gayut2.. daripada telepon rumah ni tidak digunakan begitu sahaja, hanya untuk sambungan streamyx sahaja.. baiklah aku pelbagaikan kegunaan nya..

so, aku dgn jaya nya telah pegi mengisi borang dah meng'upgrade' pakej combo ke blockbuster.. tp efektif utk aku guna free call tu start 22/4.. sbb dia ikut billing date.. aiyakkk.. terlepas bbrp hari jer.. kalo ahad ari tu aku pi aktifkan.. sure dah boleh pakai free call tu.. xper lah.. sabar jer lah menanti kan..

bayaran monthly still sama.. cuma aku tak dpt lah dect phone tu.. sbb nya aku tak upgrade pakej streamyx.. skrg aku pakai 1Mbps.. kalo aku upgrade pakai yg 2Mbps, baru lah dapat dect phone tu... mmm, tak per lah.. nnt aku pujuk2 cik abg ku beli codeless phone jer lah.. heheheh..

lepas setel kat TM baru lah aku terus g klinik.. so, i got an MC wpun kena sedikit bebelan dari doctor tu sbb early february aku dah ambik MC.. itu lah klinik panel.. kedekut nk bg MC.. nk wat cam ner dah sakit.. jauh oo aku nk drive dlm keadaan sakit kepala tu nk pegi tmpt keje.. aper laaa.. ingat saja2 ker.. huhu

No comments: