Instagram

Friday, March 19, 2010

Oxtail Soup a.k.a Sup Ekor Lembu

meh nak tayang sikit sup ekor yang boleh dikatakan baru masak la.. lama seh tunggu.. 3 jam kot.. tu pun tak betul2 empuk sampai isi nyer leh tanggal gitu jer dari tulang.. sbb dah tahap kelaparan sangat melampau.. ngap jer lah terus.. wpun dah pukul 10.. aku mkn sikit jer.. esok sambung lah.. janji kempunan itu sudah hilang.. nnt tido termimpi2 turun bawah masuk dapur makan sup lak.. hahahah

oily sket lah.. so, aku masukkan limau nipis kasi potong itu lemak2 yg bakal menepu.. kuah sup nya adalah superb.. (puji lah diri sendiri.. :D)


3 comments:

Dong & Dia said...

Sedap.

Aizura said...

for sure.. :D

aiDieNa said...

Wah sedapnyer sup ekor.. dah lamer tak meraser... nyum..nyumm.. tetiba lapar larr... huhuhu