Tuesday, March 16, 2010

seminggu sudah..

dah seminggu aku tak update blog.. apa nak jadi aku ni.. ari tu masa blum masuk streamyx kat umah mcm beria jer nk update selalu kan.. sekarang ni.. kemalasan melanda hingga ke tahap tak tau lah nak cakap.. takde idea pun satu hal.. tak tau lah nak bagi alasan apa lagi, naper la aku tak update kan..

naper aku malas ni?????

td kan masa on d way blk dr keja.. mak aiiii.. jem tak hingat laa.. start dr tgh2 bridge.. smpi lah dh kuar bridge nk menghala ke exit nk ke PLUS hiway.. kira nya hari ni aku drive 1 jam 1/2 nak sampai rumah.. penat sehhh.. rupa2 nya ada eksiden betul2 kat exit nk ke PLUS hiway.. ada lori kontena terbabas.. so, 1 lorong dh tutup.. hanya 1 jer yg bukak.. keta adalah sangat banyak.. dan ramai lak reporter2 free yg nk 'mencari berita' di situ.. huhu.. bikin jalan bertambah sesak..

sampai je rumah, terus hon2 dpn rumah panggil cik abg ku keluar.. ajak g makan laaa.. wa tensen ni.. kena isi perut.. nnt wa cepat2 marah ok.. hihi..


No comments: