Friday, March 19, 2010

Borak Jammed

petang tadi masa tengah drive balik dari kerja.. telinga dihidangkan dengan celoteh Jawa Rangers dari Hot FM.. memang aku adalah pendengar setia pagi dan petang radio Hot FM.. hilang rasa bosan memandu dalam jangka masa yang agak lama @ jammed..

tepat pukul 6 ptg tadi.. masa tu aku masih lagi memandu.. baru jer masuk ke BKE.. tiba2 2 org jawa ni bukak topik Borak Jammed.. cerita yang menyeramkan yang penah korg alami.. adesss.. tak suka tak suka.. sbb aku tgh memandu sorang2.. tambahan pulak aku bakal melalui jalan kampung yang agak hutan2 sikit di kiri dan kanan.. dan melalui bukit yg pusing2.. walaupun jaraknya pendek jer.. tapi seram jugak.. cerita pertama yang aku dgr, takde la seram sangat.. tp meremang jugak sebab si jawa2 ni pasang background hantu tgh mengilai.. aduh.. lomah semangat den..

bila nak masuk je ke jalan kampung.. terus aku tukar channel lain bila diorg dah mula nak baca kiriman SMS pendengar dan jawab panggilan.. seram gak laa.. dah la ptg2 nak senja tu kan.. spoil betul laa..

lps jer jalan kampung tu.. terus aku bkk balik channel Hot FM.. layan balik la.. hilang sikit rasa takut.. alhamdulillah, sampai rumah dgn selamat nyaa..

p/s: aku sedang memasak oxtail soup.. bau lembu menusuk idung ku.. huhu

3 comments:

Unknown said...

nak cikit !!!

Papa, Mama & Azra said...

I'll do the same. Kadang2 tengah malam tengok tv, tetiba ada iklan drama seram. Rasa tak cukup butang aku menekan remote control.

Aizura said...

selalu mlm jumaat la yg dok ada citer2 seram kt tv.. kalo cik abg aku xde, mmg xkan aku lalui la channel2 yg dok psg citer seram tu.. huhu