Instagram

Thursday, March 04, 2010

layan DVD

malam ni lepas gi dinner kt Kapitan Kopitiam, terus gi BSN jap.. setelkan bayar kad kredit (terlambat laa.. nk wat cam ner.. ke'bz'an laa).. pastu, gi farmasi jap.. pastu, ingat nak terus balik.. cik abg ai memberi cadangan ajak gi kedai DVD lak.. dah agak lama la ktorg tak gi melawat kedai DVD tu.. sejak dok kulim ni.. memang agak rajin la ktorg membeli DVD.. sbb kadang2 malas nak melayan kat wayang.. lepak2 umah layan DVD pun best kan..

so, malam ni kami memborong sebanyak 11 keping DVD.. beli 10 free 1.. hambik kooo.. 1 keping harga RM6.. so, mahu 2,3 bulan dh la tak payah beli DVD lg.. habiskan tengok stok yang baru beli ni..

ni pun masih ada lagi DVD yg aku dah beli tapi aku tak tengok lagi.. especially, drama Korea laa.. asyik tak sempat jer.. sejak2 dah ada internet kat rumah ni.. lagi laa... aku dok mengadap laptop jer.. sambil melayan Facebook dan main masak2 kat Cafe World.. heheheh..

ok lah.. aku nk p tido dah.. baru jer lepas menonton 1 movie.. Tooth Fairy.. ok gak la cerita nya.. kelakar.. tengok The Rock pakai baju fairy pompuan.. heheh.. ok2 jer la story line nyer.. agak stereotype la dgn citer2 yg penah aku tgk sebelum ni..

2 comments:

.: Ain Rusli :. said...

yeahh..lepak2 kat umah sambil makan kopok2..sambil nak baring telentang ke, nak wat kuak lentang pun xde sape nak kisahh..i sukeee...hahaha..

Aizura said...

betul2.. sangat best..