Monday, January 10, 2011

Tupperware Rice Dispenser - RM195 only

==== IKLAN - STICKY POST ====

Hi kawan2 yang melawat blog ku ini.. :)

nak wat party Tupperware sat.. :D

kepada sesapa penggemar barang2 Tupperware, hari ni aku nak bagitau.. Tupperware Rice Dispenser sekarang tengah mengalami jualan hebat..
BEKAS BERAS... termurah di pasaran!!!

anda boleh dapatkannya pada harga RM195 sahaja.. harga biasa adalah RM288.. banyak kurang nya tu ooo...

Tiada caj atau syarat tersembunyi...
Hanya dengan RM195 sahaja.... kini anda boleh memiliki BEKAS BERAS TUPPERWARE ini...
Cara bayaran:
(1) 2 kali... bulan Disember bayar RM100, bulan Januari bayar RM95
      - barang dapat pada bulan Januari
ATAU
(2) 3 kali.. RM65 sebulan - Dis, Jan, Feb
      - barang dapat pada bulan Februari

Terdapat juga jualan penghabisan stok beberapa barang TUPPERWARE yang lain pada harga murah.
Emelkan kepada saya untuk mendapatkan senarai barang dengan harga murah tersebut. Anda pasti tak percaya! :)
Dengan pembelian RM450 ke atas anda akan dapat menjadi AHLI secara PERCUMA!

Kelebihan menjadi ahli TUPPERWARE :
- dapat 3 lagi modular mate PERCUMA beserta TUPPERWARE KIT.
- dapat membeli home set dengan harga RM195.

Apa yg ada dalam HomeSet?
- Medium Square Round 880ml (4)
- One Touch Topper small 900ml (2)
- One Touch Canister Small 2L (2)
- FreezerMate Small III 1L (1)
- CrystalWave Soup Mug 460ml (1)
- Modular Keeper with Grid 9.4L (1)
- Beverage Buddy 1.9L (1)

Banyak dan memang berbaloi-baloi.....

Jangan ketinggalan! Cepat2 order! :)

ni lah rupa nya BEKAS BERAS itu....





kepada sesiapa yang berminat, boleh contact aku kat email shaqura@gmail.com ...

cepat-cepat!!!.. sebelum kehabisan..

Lifetime warranty tau!!!


5 comments:

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

ohoo..seb baik dah ada dah rice dispenser tu..tapi beli aritu mahal laa..cis..!

Unknown said...

ape kelebihan rice dispenser ni beb?

Aizura said...

ain - kalo nk order lg 1 pun boleh.. sementara tgh murah ni.. heheh

nani - ko leh baca kt gambar yg last sekali tu.. ada tulis kelebihan nyer di situ.. kot2 x clear, nnt aku story mory lg kt ko.. :)

Unknown said...

tros cuci beras dalam tu skali ke?

ahaha..sori, aku rasa soalan aku mcm xlogik, tp aku terpaksa tanye gak..hehe

Aizura said...

nani - tak lah smpi terus cuci beras.. untuk simpan beras jer.. dan mudah untuk ambik beras.. mana yg masuk dulu, itu yg kuar dulu.. kalo bukak dr atas, yg bwh2 tu x terguna la bila refill beras baru.. hrp penjelasan aku jelas.. heheh..