Tuesday, January 04, 2011

Izzati 5 tahun..

entry ni adalah sangat basi.. 

aku tengah rajin sikit dok check gambar yg snap guna camera henpon..
banyak gambar yg belum ter'update' kat sini.. 
nak kata sibuk sangat, takder lah.. cuma ntah lahh.. 
memang sibuk la kot.. hi hi hi.. 

ni adalah gambar masa 27 Nov 2010..
masa ni adalah birthday anak sedara aku, Nur Izzati.. (adik)
yang ke 5 tahun... 

aku belikan kek kecik untuk dia.. 
takder celebrate apa2 pun.. 
just belikan kek untuk dia potong.. 
dan makan sama2.. :)

budak yg super duper excited nak potong kek.. 


peace!!!



2 hari lepas, dua2 orang budak ni dah daftar ke sekolah yg baru..
tahun lepas, dua2 orang bersekolah di sekolah yg lain..
tahun ni mereka ke Sek Keb Abi.. dekat dengan rumah parent aku..
Along masuk darjah 1, Adik pulak masuk pra-sekolah..

tadi aku call tanya mak, cam ner keadaan diorg berdua..
mak cakap, Alhamdulillah.. takder masalah..
yg dirisaukan si Adik tu..
macam tahun lepas, masa masuk Tadika..
memang asyik menangis jer laa.. mak aku la yg kena dok gi tunggu dia..
tahun ni, kakak aku ambik cuti 2 hari nak tengok keadaan diorg mcmana..
Alhamdulillah, si Adik OK sangat..
siap suruh Umi dia balik rumah.. tak payah tunggu dia..
hihihihi..

mak cakap, Along pun pandai gi beli makanan sendiri kat kantin..
semalam dia beli laksa.. hari ni dia beli nasik..
mak aku tanya Along, mcmana bgtau kata nak beli makanan tu?
Along tak mau cerita.. malu la tu... hihihi..

kejap jer dah besar budak berdua ni...
dah masuk sekolah dah pun.. mmm...

aku hanya mampu melihat anak sedara masuk sekolah jer lah..
dan tumpang gembira untuk mereka..
aku punya turn, ntah la bila nak merasa anak sendiri masuk sekolah..
kalo ada rezeki, InsyaAllah...
(perasaan agak terguris bila fikir pasal zuriat sendiri.. jgn tanya2 aku eh.. aku cool down sendiri..)



No comments: