Friday, January 21, 2011

20 Januari 2011

20 Januari 2011

hari lahir ku yang ke-3x... :D

sama tarikh pulak dengan Hari Thaipusam.. banyak la negeri yg cuti kan..
tapi Kedah tak cuti.. jadi, en suami tak cuti.. aku lak cuti sebab aku keje Penang..
jadi, berlepak lah aku sesorang di rumah..
walaupun dok rumah, banyak kerja yang kena buat jugak..
basuh baju, sidai baju, basuh pinggan mangkuk periuk belanga..
kemas2 rumah.. goreng popia.. simpul popia.. :)

kejap jer rasa seharian habis duduk dalam rumah jer..
petang lebih kurang 6.30, en suami balik keja.. ktorg keluar dinner..


tempat yg dituju adalah Sunway Carnival..
aku rasa nak makan Kenny Rogers atau Nandos...
bila sampai ke sana, kami memilih Manhattan Fish pulak.. hihihi..
suka la tersasar target..

 sebelum nak order.. jom posing2 dulu.. :D





aku punyer order.. Oreo Kaboom..

aku punyer gak.. Flamming Platter for 1

en suami punya.. Latte..

en suami punyer jugak.. Grilled Salmon..


dinner malam sempena birthday aku adalah di'sponsor' oleh en suami.. thank you sayang.. :)

hadiah?? tak dapat pun.. :(
en suami senang mengusha wish list aku.. mana yg paling murah.. hampeh!!!

4 comments:

Anonymous said...

Aku x gemar sgt gi restoran mahal2 ni.. membazir.. :p.. tapi restoran Manhattan (Gabungan Man Bai & Hattan) ni dh berapa kali aku gi last year.. dh familiar ngan menu ko pilih tu.. tpt hg duduk tu masa 1st time aku makan kt situ dulu..

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

hepi besday kak zura! besday kita dekat2 laa.. ahaks! jumpa lagi eh.. :)

Aizura said...

rashid - hg punya perkataan 'membazir' tu dah tak larat aku nk dengaq.. :D
bukan tiap2 hari pun makan mahal.. sekali sekala jaaa..

lin - tq lin.. ye ke dekat2? lin brp hb? :)

Anonymous said...

Aku kena buka kedai makan mahai cam ni... :p