Sunday, December 05, 2010

ahad...

dah hari ahad.. esok dah keje.. hu hu hu..

hari ahad ku belum bermula.. sebabnyer smpai ke saat ini.. masih belum breakfast..
malas sangat nak masak.. nak keluar pun, sejuk nyer nak mandi..
jadi nyer melayan depan laptop jer lah..
en suami?? tak tau.. apa dia buat kat bawah..
aku lepak kat atas jer.. belum jejak kaki ke bawah lagi..

sajer nak selfish hari ni.. malas nak masak for breakfast..
kalo lapar, pandai2 carik.. (kejam nyer bini mu ini.. :P)

semalam ktorg keluar lepas solat zohor..
pagi semalam rajin woo.. buat spagetti carbonara.. :D



semalam tujuan keluar adalah nak membeli sandal utk aku..
nak pakai gi keja jer..
tapi.. sampai ke sudah nyer tak berjumpa..
yg aku berkenan dah takder size pulak..
memang kebanyakan nyer takde size laa..
aku ni dah la susah nak carik kasut.. dan memang tak kisah berapa harga pun..
kalo padan dengan kaki aku, memang aku beli jer.. :(

sedih sangat rasa di hati.. tak dapat apa yang nak..
lalu terus membeli benda lain.. huhu..
maka dapat lah 1 sling handbag Carlo Rino.. ahakss..
aku agak taksub dengan handbag..
tapi sebab modal berkurangan, tak dapatlah nak buat koleksi..
cuma nya beli bila yang lama tu dah gak lusuh..
tapi memang sangat rambang mata bila tengok handbag..
aku tak kisah jenama pun.. janji cantik pada mata aku..

jadi nya, hari ni.. nak teruskan lagi pencarian sandal..
maybe nak ke Queensbay lak kot..
semalam ktorang tawaf Sunway Carnival & AEON Perda..
habis la setengah hari di shopping mall jer..

ok lah.. nak gi mandi..
nak siap2 nak keluar..
yang penting nak gi carik makan dulu.. :D
perut perlu diisi sebelum memulakan perjalanan..
kalo berjaya mendapat sandal.. nanti aku update yer..
kalo tak berjaya pun.. aku update jugak la..
:)))


No comments: