Wednesday, December 15, 2010

Makin lama makin ???

Aku tengah gigih nak mensetelkan new GL format..
sangat penat membaca coding lama dan nak selitkan coding baru aku..
bertabahlah.. huhu..

Sambil buat keja, sambil layan lagu korea kat youtube..
kat opis aku ni, nak bukak radio online pun tak leh..
maka, layan lah lagu2 kat youtube.. sib baik la laju jer loading..

Dalam kepala otak dok layan coding, tetiba teringat pasal korean series yg aku selalu tengok..
selalu nya fokus kepada hero nyer lah.. (matik lah en suami ku baca ni :P)
en suami cakap sorang2 dalam hati : gatalnyer bini aku ni...
naper lah hensem2 jer aku tengok mamat2 korean ni.. hihi..
korean drama kan selalu nya 16 episod cam tu..
ko bayang kan lah.. 16 jam lebih la ko hadap muka hero tu.. hihi..

Pada aku, awal2 episod.. aku rasa cam tak hensem pun hero ni..
tapi kan, bila dah lama tengok.. sampai dah episod yg tengah2..
aku rasa.. alahai, hensem lak mamat ni.. terus admire..
boleh gitu??

Memang aku noticed, sumer citer korea yg aku tgk.. mesti aku berperasaan cam tu..
hahaha... (abg, jgn marah.. luahan rasa jer ni.. :X)

Jd, kesimpulan di sini.. (ceh!! Siap nk buat kesimpulan pulak...)
bila makin lama kita bersama dengan seseorang (khususnya pasangan hidup)..
makin kuat rasa admire / sayang / suka / cinta .. pada orang tu..

Korang ada ker rasa cam tu.. (especially, yg dah kawin ler..
)

Aku rasa cam tu laaa.. betul la.. tak tipu laa..
macam aku tengok en suami aku laaa.. makin hari makin sayang..
luv u sayang.. muahhhsss...

Eceh!!! Penutup jiwang ler pulaksss... hihi


 

2 comments:

Unknown said...

aummmm..

shaq kembang la tu baca..haha

Aizura said...

ahaks.. dia x baca lg ni.. kalo x, semlm mesti dia dh komen kt rumah.. hihi..