Thursday, December 09, 2010

Tak se’excited’ last week..

Kejap jer rasa.. dah khamis dah ari ni..
tak macam minggu lepas, minggu ni kepala otak aku tak excited plan for apa2 aktiviti..
Cuma mungkin sabtu, akan memenuhkan perut dengan jemputan kenduri..
ahad lak, bagi chance en suami study..
esok en suami dah start exam.. pastu, isnin & rabu..
pastu abih lah 2nd semester.. leh la hoorayyy jap sblum masuk 3rd sem.. J

hopefully, ahad aku boleh la meneruskan aktiviti memasak (cream puff @ cheesetart)
kalo tak pun, layan dvd jer aa.. sambil2 usha internet.. cam biasa.. :D

aku ada nk update psl en suami masak hari selasa ari tu..
dia kan cuti.. aku bekerja..
tapi semlm tak menaip sekerat jalan.. tiba2 blur..
idea tak mari..
jadi, tangguh dulu entry tu..
byk nak story.. semua berkisar kepada terhasilnya daging masak kicap + terung bakar..
(aku ada letak gambar kat facebook aku dah.. :D)

== hari ni cuaca mendung, hujan, sejuk..
== mengantuk laa.. penat dah menguap ni..


 


 

No comments: