Monday, December 06, 2010

Isnin blues

Salam hari isnin semua..

Kalo ikutkan awal2 pagi tadi aku nak menaip entry untuk hari ni..
tapi memandangkan keadaan laptop pinjaman ni adalah makin teruk..
iaitu.. keyboard nyer telah berjangkit penyakit..
'Enter' key tak leh nak tekan..
jadi nyer, cam ner aku nak menaip kan..
nanti entry aku jadi panjang ke kanan.. huhu..
so, skrg ni, baru dapat pinjam desktop keyboard..
cucuk la kt usb.. so, leh la pakai keyboard dah.. :D

Ish ish ish.. kesian sungguh laa..

Pagi tadi, masa on d way dtg keja..
trafik dari kulim ke penang adalah lancar..
aku sangat suka..
aku keluar dari rumah kol 7.15, kol 8 pagi dah sampai opis..
wallaa... best kan hari2 cam tu..
rasa nya ramai kot yg cuti ari ni..
sebab esok kan cuti Awal Muharam..
so, ramai yg terus sambung cuti..
tapi aku x tau la opis aku ni cuti ke tak..
nanti lah nk tanyer diorg.. :D
en suami ku cuti esok.. best nyer dia.. :P

Just nk update psl entry aku yg ni.. :D

Dapat mencapai lebih dari 50% apa yang dirancangkan.. hehehe.. siap ada tambahan lagi dari list di bawah ni.. :P

  1. Esok malam, nak gi tengok wayang.. rasa nya nak tengok citer Ngangkung
    - done

  2. Sabtu pagi, nak gi buat alignment & balancing tayar kereta aku.. samada kat kedai biasa atau pegi servis center kat Bagan Ajam
    – done, gi buat kat kedai biasa jer..

  3. Nak masak spagetti carbonara.. (mungkin utk breakfast pagi sabtu.. :D)
    – done jugak..

  4. Nak buat Cheese Tart @ Cream Puff (nak jadi ke tak ni.. huhu) – tak buat pun.. memang tak sempat.. :P
  5. Nak gi usha henpon baru.. (angan2 jer.. tak tau lah mampu ker tak)
    – usha jer.. tak beli pun..

  6. Nak g Expo PC kat PISA, Penang.. (kalo rajin laa!!) nak usha grafic card desktop & digital camera (angan2 gak ni.. :P) – tak pegi pun
  7. Rasa nak makan ikan bakar laa.. mungkin kat Kepala Batas..
    – done (maveles)

  8. Rasa nak gi makan kat restoran arab yg Ima cakap ari tu.. dekat USM.. (kalo sempat jugak..)
    – done (balik umah mabuk beriani.. haha)

  9. Tambahan beli sandal 3 pasang.. (hambik ko.. susah sangat nak carik size) dan en suami dapat kasut casual 1 pasang.. (ok lah tu, upah menemankan bini nyer soping..:P)

Itulah aktiviti ktorang di hujung minggu.. :D

No comments: