Tuesday, December 07, 2010

Mood rajin masak

Aku cam terasa aura rajin memasak aku kembali datang..
tapi… masalahnya masa yang tak mengizinkan..
alangkah best kalau hari ni, aku berada di rumah..
(orang lain cuti, tapi tempat aku mencari rezeki tidak cuti.. )
boleh la plan masak memasak dengan en suami..

Lately, sangat rajin layan blog orang masak2.. (dulu2 pun rajin jugak)
oleh itu, perasaan nak memasak membuak-buak..
tapi… I'm too busy laaa…
busy apa tah..
yang penting.. memang tak berkesempatan..
hari2 balik keja.. penat dah..
masa yang ada.. nak guna untuk berehat..
dan jugak masa itu lah masa utk bersembang2 dengan en suami..
dah la skrg ni tak leh on chatting kat ofc..
bertambah2 lah banyak cerita yg nak diceritakan bila di rumah..

Last weekend plan nak buat cream puff @ cheese tart pun tak jadi..
busy kuar berjalan2 dan mengabihkan duit.. huhu..
bukan nyer membazir, tapi membeli keperluan yg diguna hari2.. :D
betul…. Tak tipu…

Apa yer en suami ku makan hari ni?
tadi kol 1.15 aku call, dia tengah membasuh baju..
lmbat betul basuh baju yer.. biler mau kering? :P
takper lah.. janji basuh yer..
sebab nyer kain baju dah menimbun penuh bakul dah..
gara2 weekend ari tu tak basuh.. sibuk berjalan2 jer..

Hari ni dinner nak makan apa yer?
kalo hari keja, memang hari2 makan kat luar jer..
sampai dah tak tau mana nak gi..
nak masak, macam tak larat jer kalo hari keja.. tapi rajin tu ada.. :D

Jom lah sambung buat keja..
lagi 1 jam lebih jer lagi, pastu leh balik.. :D

No comments: