Instagram

Thursday, December 02, 2010

Botak & Buncit

Korang dengar ke topik HotFM pagi ni..
aku memang dengar la dari kol 7 pg – 8 pg..

Sempat jugak mendengar salah sorang caller tadi..
dia bgtau yg dia dulu rambut lepas bahu.. tapi sekarang, rambut dah segan2 nak tumbuh..
dan tambah pakej lagi.. dia jugak buncit.. hihi..
ada 1 hari konon2 dia nak kasi macho.. pakai bengkung semata2 tak nak nampak buncit..
pastu, menderita dia 1 minggu kulit perut terkoyak @ melecek..

Ish ish.. buat apa bersusah payah sampai cam tu kan..
(pesanan untuk en suami ku)
walaupun abang ada jugak dalam kategori tu.. tapi i like you as you are now.. :D
sedikit botak dan jugak sedikit buncit.. jgn risau dear..
semua orang cam tu gak.. heheheh..

Aku ni buat ayat penyedap.. sebab nya mau kasi balance maaa.. heheheh..
nnt en suami keding, aku lak makin di pam pam badan nyer.. hu hu hu..

Bagi aku.. botak & buncit adalah LAMBANG KEMEWAHAN.. hihihi
tagline yg diguna masa nk carik boypren zaman remaja dulu.. :D
tapi akhirnya bertemu jodoh dengan org yg kurus keding..
tapi... berjaya meng'groom'kan dia menjadi botak & buncit.. hahahah..
i likeeee...


 

2 comments:

ctfarazila said...

wahhh.. lambang kemewahan ek... hehehhe.... aku pantang sikit 2B nih... harap2 x kenala...

Aizura said...

fara, apa yg ko pantangkan tu? jaga laki ko elok2.. jgn 2B.. hihihihi..