Instagram

Tuesday, December 14, 2010

Wedding Anna

Tarikh kejadian - 30/10/2010

dah sebulan lebih diorg ni jadi suami isteri..
aku baru hegeh2 nak update.. hihi..
alasan sama seperti entry sebelum ni yer.. :D

tahniah buat Anna & suami.. selamat mendirikan rumah tangga.. dan berbahagia hingga hujung nyawa..

Anna ni adalah ex-ofismate aku.. beberapa tahun yg dulu laa..
Alhamdulillah, ktorg masih lagi berhubungan hingga sekarang..
walaupun di alam maya.. hihi

so, kali ni ktorang jalan-jalan makan kenduri di Taiping pulak..
Kulim ke Taiping mengambil masa lebih kurang 1 1/2 jam perjalanan..
not so far laaa..

masa ktorg sampai.. pengantin baru jer lepas bersanding..
dah nak gerak ke meja santapan..
jadi nyer, kami pun terus ke meja santapan untuk tetamu laa..
perut dah lapar ni.. hihi..
lauk pauk nyer sedap.. tapi aku dah lupa apa menu nya..

pengantin tgh baca doa makan.. lepas tu, pengantin makan tak hingat.. hihi.. 


ex-Ori sedang mengada-ngada di depan pelamin.. teringin la tu.. sumer bujang lg.. :P


bergambar dengan pengantin.. 




ex-Ori yg hadir..


pengantin tengah berposing.. 


urs truly & Anna.. :)



p/s: next... saper lak yg nk menamatkan zaman bujang? :D

No comments: