Monday, December 13, 2010

Tak boleh nak letak gambar

Malam tadi aku dah bersemangat nak update blog bergambar..
banyak yang nak diceritakan..
tapi nak la letak gambar sekali..
baru lah menarik tertarik.. da bomb..

Tapi, internet kat rumah macam sangat bengong jer malam tadi..
kesian en suami nak wat belajar thru online..
ari ni kan dia ada exam.. so, sebelum masuk exam dia akan jawab soalan2 online yg OUM supply..
aku pulak, berhempas pulas nak upload gambar kat new entry..
asyik tak lepas jer...
terus aku fed up.. :P

dah la baru transfer gambar dari kamera ke laptop malam tadi..
gambar yg agak lama2 pun ada jugak laa.. hihi..
sebab gambar tak transfer, maka entry psl gambar tu pun tak keluar laa..
ingat nak marathon mengupdate la malam tadi..
bila dah begitu jadi nya, terus malas lahh!!!

Baik aku tido jerr..

Tu jer nak membebel buat masa ni..
jom buat keje dulu.. nanti tghari ker kalo rajin aku bebel lagi.. :D

No comments: