Thursday, October 28, 2010

277 days left


sapa2 yg guna Google Chrome perasan la kot apa sebenar nyer gambar kat atas tu... 
aku tengah mendownload sesuatu dari website SourceForge.. 
dan keadaan internet pada malam ini adalah super duper lembap.. 
hangin gila di situ.. 
naper sangat lembap ni...

korang nampak tak??
aku nak download file saiz 389MB selama 277 hari... 
apo ko bondo nya tu??
gilo lama!!!
mahu sampai ke tahun depan tak abih2 donlot nyer ni.. :P

wahai line internet ku... tolong lah beri kerjasama..
aku sangat2 berharap lah servis yang diberikan adalah yang terbaik.. berpadanan lah dengan apa yang aku bayar..

yang pelik nyer.. aku dok update blog ni.. cepat la pulak..
upload gambar pun cam OK jer.. 
dah berjaya menyiapkan 2 scheduled entry utk pagi nanti..

aku rasa.. baik aku gi teman en suami tido jer lah..
dia dah melayan dengkur terhebat dah tu... krohh krohh.. :D


No comments: