Monday, October 04, 2010

kepenatan

kepenatan betul malam tadi.. sampai rumah kol 9.. sambil relax2 kan badan.. tengok tv.. belum mandi.. tiba2 jer aku tertido depan tv.. en suami lak sempat melayan tv sampai kol 10 kot.. bila aku tersedar kol 1 pagi, tengok2 dia pun terbongkang sama ngan aku.. tv tutup.. tapi lampu tak tutup.. agak nya dia pikir nak tido jap je kot.. at last, kol 3 pg aku bgn g toilet, en suami bangun hampar toto.. hahaha.. terus lah kami tido jer kat bawah.. dah tak larat nak naik ke atas.. naper eh ktorg penat sangat? nanti aku cerita eh.. banyak agenda di hari minggu ini.. melayan my BFF yang all the way from KL come to Penang/Kulim.. :)

banyak gambar nak tunjuk ni.. nanti aku wat new entry eh! nak layan keje jap... :P

p/s: no mood of working bcoz of MONDAY!!! (kesian MONDAY disalahkan)


No comments: