Instagram

Sunday, October 31, 2010

Best Wan!

petang tadi sempat melayan channel 703.. rancangan Best Wan!..
hari ni chef wan punyer resepi adalah Pucuk Ubi Kayu Masak Tempoyak..
aku tak penah masak lagi macam ni.. tapi look yummy!!!
nak cuba lah.. tapi kena balik kampung dulu.. baru ada pucuk ubi kayu.. :D

pastu, aku pun cari2 lah resepi..
masa tengok kt tv tadi.. ingat gitu2 jer lah.. tapi rasa nya boleh buat kot.. :D
dah tu, terjumpa lah dengan resepi di sini..
harus diletak di sini supaya senang aku nak refer nanti bila dah ada bahan2..

cuma nya, resepi chef wan ada letak petai.. pergghhhh.. lagi marveles lah aku rasa..
nanti2 bila aku dah cuba.. harus aku tepekkan di sini..


credit to http://www.daydeck86.com for the pic

menengokkan gambar tu membuatkan aku terliur.. slurpppp...


3 comments:

nani said...

oh sedapnya masak pucuk ubi tempoyak..
ade setengah org panggil makanan ni 'TAIK MINYAK' hehe

tp susah la nak jmpe tempoyak skang..
:(

Aizura said...

skrg bkn musim durian.. tu yg susah nk dpt tempoyak.. naper panggil 'TAIK MINYAK'?? cam xde kena mengena jer..

daydeck86 said...

SODAP MAKAN BOGITU AJO