Instagram

Thursday, October 28, 2010

iklan apa lah tu?

baru aku terperasan dengan keratan iklan ni.. aku ambik dari postbox semalam lagi..

tadi baru perasan nak belek2.. iklan pasal apa la pulak ni..

cuba korang amati betul2.. huhuhu..


ada jugak nama melayu di situ.. tapi tak tau lah apa agama nyer.. cam nama tipu2 jer tu.. huhu




iklan untuk ini rupa nyer.. erkk!!



renung-renungkan lah.. wallahualam...

4 comments:

acid said...

Zaimal bin Haram tu.. harharhar
Umah aku x dpt pun iklan tu..
tapi yg sewaktu dgnnya ada la.. ayat dia power.. leh aku pinjam utk kegunaan bisnes.. harhar

Linda the Octoberist said...

Zaimal bin haram? hahahahaha?
dat is sooooo obvious. pentipo btol laa.
haram jadah tol

Aizura said...

rashid: tiru ayat sikit2 dh la.. huhu

linda: mmg tersgt obvious la penipuan itu.. hihi

BaggieSue said...

HarHar..harram!! Zaimal Bin Haram betul.. LOL...