Friday, October 01, 2010

masalah!!!

besar sangat ker masalah aku ni?? hihihi... masalah di blog yer.. bukan masalah peribadi aku.. :)


korang guna counter dari mana eh? aku guna dari http://www.totallyfreecounters.com/ .. aku perasan dah lama dah masalah ini berlaku.. tapi aku malas2 jer lagi nak godek2.. tiba2 hari ni angin nak menggodek rajin pulak.. akan ku tukar counter itu ke yang lebih bagus.. biler click ke link counter tu, keluar error sebegini...

Network Error (tcp_error)
A communication error occurred: "Connection refused"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

For assistance, contact your network support team.


aishhhh... ini macam sudah takder jer website ni.. apa aku nak buat eh? rugi jer lah bilangan counter yang dah terkumpul selama ni.. kalo guna counter baru.. makna nya it starts from 0.. :P.. akan ku pikirkan lah nanti macamana..


lagi satu masalah yang timbul adalah di kawasan linked me ni..

bila aku pegi ke site http://referer.org/ , dah tak nampak dah page dia yang macam dulu.. yang keluar hanyalah HTML coding yang ntah apa apa tu.. ish ish.. down ler tu kot... tapi dah lama owh macam ni.. memang dah lama jugak perasan yang list tu tak keluar.. yang ni pun harus digodek2.. samada aku remove or carik alternative lain.. huhu.. 

No comments: