Wednesday, October 13, 2010

peralatan rumah yang dibeli dari Miyao Toki

nak share ngan korang apa yg aku beli masa gi sale kat Miyao Toki hari ahad hari tu.. 

ini adalah periuk.. aku rasa clay kot material nyer.. aku beli 2 bijik.. 1 bijik = RM20.. 


ini pun periuk jugak.. tapi besar size nyer dari yang atas tu.. aku beli 1 bijik jer.. harga RM35..


ini pulak pinggan ala2 mangkuk.. brand Bella.. aku beli 6 bijik.. harga 1 bijik = RM4..


ini pulak bekas aper tah nama nyer.. kecik jer size nyer.. aku beli 2 bijik.. harga 1 bijik = RM2.. (beli ini utk dapatkan harga lebih RM100.. hihi)


ini pulak talam idaman yang menjadi free gift ke atas pembelian barang2 aku kat atas tu.. dapat lah 4 keping talam.. i likee... 



jadi, ini lah barang-barang yang aku beli masa sale tu.. (kalo korg perasan, alas meja aku tu dah kotor laa.. dah selamat masuk washing machine dh lepas aku snap gambar2 ni.. hu hu hu)


No comments: