Tuesday, October 26, 2010

panas

ini adalah entry tertunggak yg patutnya aku publish minggu lepas, tapi sebab gambar tak leh upload.. terus terbantut.. check tengok dalam draft still ada.. so, lengkapkan dan publish jer.. hehe

semenjak dua menjak ni terasa cuaca adalah panas.. masa balik ke perlis weekend hari tu.. cuaca adalah sangat best..
angin sepoi sepoi .. kuat jugak laa.. mendamaikan badan ku..
dah la rumah tepi sungai.. dekat dengan sawah padi lak tu.. best sangat..
terasa nak balik lagi.. tengah hari lepas makan tghari, keluar melepak di tepi sungai bawah pokok buluh.. best nyerr..
malam2 pun sama jugak.. melepak bersama2 mak ayah di tepi sungai.. ditemani cahaya bulan dan deruan air sungai.. :)
damai nyer suasana itu..

alahai.. nak citer pasal cuaca panas.. tercerita pasal rumah kampung ku di perlis pulak.. hi hi hi..

kat rumah aku ni kalo kena masa panas.. siang nyer tak hujan, panas terik.. memang la tido malam adalah sangat panas.. ye laa.. umah xder aircond pun.. malas la nk letak aircond sebab rumah sewa kan.. :)

jadi nyer, sebelah katil aku memang aku letakkan kipas berdiri supaya angin direct kena kat bahagian badan hingga ke kepala.. baru lah aku boleh tido dengan selesa dan tak belengas badan.. hihi..

ini lah kipas yang banyak berjasa itu.. 



tapi hari ni hujan laa.. harap2 tak panas la petang nanti.. boleh lah tido malam ni dengan best sekali.. hehe.. 


p/s: ptg semlm & mlm td masa on d way back dr KL ke Kulim, hujan adalah sepanjang jalan.. kesian en suami kesakitan selepas kena cabut gigi.. dah la kena drive lak tu.. :D

No comments: