Saturday, October 09, 2010

ke Sg Dua, makan mee udang

masih lagi bercerita berkenaan minggu lepas bersama Aizan's family... merujuk kepada entry itu dan ini..

bergerak dari Kepala Batas.. kami menuju ke destinasi seterusnya iaitu Mee Udang Sri Tambang.. aku dah penah pegi sebelum ni.. dah 2 kali kami makan di sini.. kedua-dua kali adalah sedap mee udang nyer.. tapi pada kunjungan kali ini.. kurang kick la rasa mee udang tu.. ada sesuatu yang kurang.. pada aku, kurang masin & kurang pedas... don't like laaa.. dah la bawak orang lak kan.. sori yer Aizan & Wai, maybe kurang puas hati dengan keenakan mee udang di sini.. hu hu hu.. next time aku bawak gi tempat lain lak..




Wai's copyright


Wai's copyright


Wai's copyright


selepas kekenyangan, bergerak ke destinasi seterusnya... iaitu rumah aku la pulak kan.. mereka bermalam di rumah ku pada malam itu... (best ker tido di rumah ku??)


ni jer 1 gambar yg Wai ambik masa kt rumah aku.. heheh.. Zara yang tembam dan baik.. tp dia susah tido malam tu sebab nyer aku bg Aizan minum Milo Mocha 3 in 1.. hihi.. Zara kan bf, so merasa lah dia Milo Mocha gak malam tu.. sib baik Zara behave kan.. :)


malam tu best tido, sebab hujan lebat.. sejuk jer.. (rumah ku tak ber'ekon')

keesokan pagi, aku masak nasik lemak + ayam goreng for our breakfast.. lps makan nasik lemak.. aku ngantuk lak.. tido jap sblum bersiap-siap untuk jalan-jalan pusing Penang Island lak.. hehehe..



No comments: