Sunday, May 09, 2010

alone & Selamat Hari Ibu

aku sedang berada di rumah keseorangan.. encik suami ku tiada.. hari ni adalah hari dia pegi mendaftar untuk menyambung belajar.. ambik part time la.. sonang sikit..

pagi2 tadi kami bangun awal.. sebab kol 8 dia dh kena ada di sana.. so, aku ikut sekali.. nk tengok keadaan mcmana.. aku tunggu smpi kol 8.30, pastu, en suami cakap balik dulu lah.. sbb dia ada sesi taklimat.. aku pun mmg nak kena balik ke kulim semula sebab nak kena gi pej poslaju lg sekali.. kad kredit ari tu diorg silap antar, so, diorg antar yg baru lak.. fyi, en suami pegi mendaftar di seberang jaya.. :)

now, aku blk lepak umah dulu.. tunggu en suami call, baru la aku nak g pick up dia.. pastu, nk terus g penang jap.. ada urusan perbankan yg perlu dilangsaikan.. :D

akhir kata
Selamat Hari Ibu buat mereka yang bergelar ibu/mama/mommy/ummi dan sewaktu dengan nya... :)

No comments: