Instagram

Tuesday, May 18, 2010

tak tau lah topik apa

ada sesuatu yang nak diceritakan.. tapi aku rasa tak perlu lah cerita kat sini.. tapi hati aku rasa sangat tak selesa.. hmmmm.. tak perlah.. biarlah aku berbicara sendiri atau dengan yang tersayang sahaja..

aku nak bgtau, hari ni aku masak kangkung goreng belacan & ikan tongkol goreng.. dan en suami membuat sambal belacan menggunakan lesung batu.. sangat pedas dan sedap.. en suami makan sampai berpeluh-peluh, meleleh air mata & hidung.. dia adalah penggemar sambal belacan yang pedas..

ok lah, aku mahu tidor dah.. semangat nak update tu ada.. tapi idea tak mau mari lah..

No comments: