Instagram

Tuesday, May 25, 2010

Hit Counter

baru 3 hari aku pasang hit counter ni.. lepas tukar kulit blog ni.. lupa lak nak pasang balik.. yang lama dah hilang dengan kulit lama.. lupa nak backup masa tu.. mm.. tak per lah..

so, untuk 3 hari ni.. ini lah bilangan pelawat yang masuk ke blog aku.. termasuk la tuan punyer blog sendiri.. hihi..


*** sakit kepala ku tak hilang lagi, hajat di hati nak gi ambik MC jer kat klinik.. tapi dah 1/2 hari kat ofis.. cam bazir jer.. rugi la MC 1/2 hari.. kalau rumah dekat takper lah jugak.. aku bertahan lah sehingga pukul 5.30 nanti.. 


2 comments:

ArELeEz said...

leez pon penah jadik gini. main tukar jer layout tp, xback-up. he3..

Aizura said...

leez, tu lah.. excited nk tukar layout punyer psl.. terus lupa.. huhu