Tuesday, May 25, 2010

Sakit leher + Sakit kepala

seksa betul hari ni sepanjang aku kat ofis.. dari pagi aku kena sakit kepala.. pastu, sakit leher macam lenguh kalau pegun tengok kat monitor pc lama-lama.. kalau lenguh tu sekejap jer bila kita dah boleh goyang-goyang leher.. ini tidak, lenguh nya sepanjang hari.. seksa la sangat..

sampai ke saat ini pun, di rumah masih lagi sakit.. petang tadi cik abg ku belikan koyok.. tadi dia urut-urut leher aku dan tampalkan koyok.. harap-harap esok ok laa.. kalau tak ok gak.. gi klinik ambik MC la.. kalau dapat MC 2 hari best kan? pastu sambung cuti 3 hari lagi.. sorga laaaa...

aku tengah ada cita-cita baru ni.. tapi tak tau lah kesampaian ke tak ni.. tak tau lah hangat-hangat tahi ayam ker.. hangat-hangat bahang matahari ker.. huhu.. kalau berjaya nanti aku war-warkan.. kalau tak, aku diam jer.. tak nak cakap apa-apa..

en suami sedang study di bilik ke-3 yang telah diubahsuai menjadi bilik study nyerr.. dia tengah pasang lagu Letto - Ruang Rindu.. sedap nyer lagu tu berkumandang.. jiwang sekejap.. layan perasaan..

hari ni aku masak Ayam Goreng + Pucuk Paku Goreng + Sambal Belacan Meletopss.. en suami cakap pucuk paku goreng tu sedap.. hik hik.. lately, selalu menjadi la aku masak.. sedap jer manjang.. (lahai!!! perasan la pulak...) bila dah asyik sedap jer kan, bertambah-tambah la kerajinan aku.. hihi.. best best..

tapi hari ni kami dinner lambat sikit.. kol 8 lebih.. kalo nak ikutkan, 7.30 aku dah siap masak semua dah.. dah nak hidang.. sekali tengok periuk nasik... laaaa.. jadi beras lagi..
hari ni en suami masak nasik, boleh lak dia lupa nak hidupkan letrik.. adessss.. kena tunggu nasik masak dulu laa.. layan Nenek Kebaya.. pastu, naik atas mandi dulu lah.. huhu..

berat dah kelopak mata ku ini.. tido lah.. zzzzzZZZZZ...


No comments: