Instagram

Tuesday, May 11, 2010

mee goreng lak..

hari ni aku agak kerajinan jugak lah.. lagi sekali mengorbankan masa menonton ADAMAYA secara langsung dari tv..

sampai jer rumah, en suami sedang menyapu sampah di halaman rumah.. alangkah best nyer ari ni sebab aku tak payah nak turun keta nak bukak pintu pagar, sebab dah ada orang tolong bukak.. bahagia nyerrr..

masuk rumah jer, terus ke dapur dan memberi cadangan kepada en suami supaya hari ni aku nak masak mee goreng.. ini adalah feveret makanan en suami.. hihi..

klung klang klung kleng.. terhasillah mee goreng ku.. togel jerr.. tak de sayur-sayur pun.. aku letak ayam & daging jer.. (en suami kurang suka makan sayur)


sedap kan?? sedapppppp (jwb en suami).. kalo tak cakap sedap nanti bini dia tak mau masak dah.. hahaha.. giler kejam..


2 comments:

Dong, Dia & Azra said...

oi...main ugut-ugut nampak...

Aizura said...

bukan mengugut.. kenyit2 sikit jer.. hihi