Instagram

Wednesday, May 12, 2010

Award Pro Memasak

dapat award ni dari blog Dong & Dia & Azra..

aku baru sedar diri nak ambik award ni.. sebab nyer sejak 2,3 hari ni aku sedikit kerajinan.. hehehe.. kalo tak, malu la nak ambik.. harap2 lepas ni, kerajinan aku kekal di tahap yang sama..

Thanks Ijan & Baby Azra Yg Botak.. hihi


3 jenis lauk pauk yang suka dimasak
1. Ayam masak merah (sbb en suami suka)
2. Sambal ikan bilis goreng (sbb en suami suka jugak)
3. Apa-apa lauk pauk yang resepi nya menarik & mudah untuk dibuat

3 jenis pencuci mulut yang paling best pernah buat
1. Bubur jagung
2. Cupcake
3. Agar-agar santan

3 jenis biskut kegemaran time raya
1. Dodol ibu mertuaku (biskut ker???)
2. Tart nenas (yg sedap bila 1st time rasa)
3. Biskut makmur

Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yg juga rajin memasak
1. Cik Mai
2. Erna
3. Asleez


1 comment:

ArELeEz said...

thanks, ek sbb bg award nie. really appreciate it.. dah buh dah kat blog. tq again.. ;) tp, leez amatur jer.. xde la pro sgt pun.. he3..