Wednesday, May 19, 2010

terung goreng berlada yang menjadi

hari ni super wife memasak lagi.. masakan hari ini adalah terung goreng berlada yang sedap (haha!! puji diri sendiri) dan ayam goreng.. kenapa aku gembira sangat ni? ini adalah kerana, ini adalah kali pertama aku berjaya memasak terung goreng berlada seperti mana lidah aku nak.. hehe.. aku suka.. en suami pun suka.. en suami tu kan kurang sangat nak makan sayur2 ni.. tapi kali ni, dia la yang habis kan... i likeee..

ini lah rupa terung goreng berlada ku yang sedap.. :D



ini pulak ayam masak merah yang aku masak last week.. hari ni baru transfer gambar dari henpon ke laptop.. so, upload je lah sekali kat sini.. ayam masak merah adalah kegemaran en suami.. :)


en suami berjaya membuat sendiri wireless booster kat pc kitorg yang letak kat bilik atas.. signal wifi tak kuat di atas sebab nyer wireless router terletak di tingkat bawah.. good job abg!!! dari 2 bar, menjadi 4 bar.. tadi aku dah test mendownload dari internet.. agak laju seh!!! jimat duit kita.. tak payah beli wireless booster yang 2,3 rat tu..

nanti-nanti aku tunjuk rupa wireless booster yang en suami buat tu.. jgn gelak ye korg.. :D

1 comment:

=aNa= said...

terung goreng sgt la sedap.sblm ni xpandai mkn.tp selepas dipaksa mkn oleh kwn, mmg la sedap.antara lauk fav.teringin nk buat sndiri tp ntah bile. :(